Allods Online 5.0 Güncellemesi: Heart of the World !

Allods Team, yıl içerisindeki en geniş kapsamlı güncelleme paketini Allods Online: Heart of the World’u yayınladı. Oyunun içeriğini baştan yazan 5.0 güncellemesi beraberinde yeni karakter sınıfı olan Mühendisleri ( Engineer ) ve yeni haritaları da getirdi.

Engineer ( Mühendis ): Mekanik ve strateji kavramlarında usta olan bu sınıfı, grubunuzun vazgeçilmezlerinden yapacak olan özelliği ise; uzak mesafeden gerçekleştirdiği etkili saldırıları olacak. Oyun içerisine eklenen yeni karakter sınıfının yanında, mevcut karakter sınıflarının da yetenekleri elden geçirildi.

Healer:

Not: Arttırılmış oranlar karakterinizin kullandığı ekipmanlara ve statü puanlarına göre değişiklik gösterebilir.

“Chain of Light” yeteneğinin verdiği hasar %15 oranında arttırıldı.

“Cleansing Flame” yeteneğinin verdiği hasar %40 oranında arttırıldı.

“Sacred Word” yeteneğinin verdiği hasar %47 oranında arttırıldı.

“Heavenly Smite” yeteneğinin verdiği hasar %75 oranında arttırıldı.

“Verdict” and “Anathema” yeteneğinin verdiği hasar %38 oranında arttırıldı.

“Holy Rage” yeteneğinin verdiği hasar %62 oranında arttırıldı.

“Exorcism” yeteneğinin etki süresi 10 saniyeden 6 saniyeye, tekrar aktif edilme süresi ise 2 dakika 40 saniyeye düşürüldü.

Healer sınıfının Holly Blast, oyuncular arasındaki deyimiyle Holly Damage modunda ( Kullanılmaya başlandığında karakterin hasar puanlarının belirli bir süre artışa geçtiği yetenek ) kullandığı tüm yeteneklerin hasar yüzdeleri ve ekti süreleri  şu şekilde değiştirildi:

“Saintly Reach” yeteneği Holly Damage modunda  %5 ile %15 arasında hasar oranını arttırırken güncellemeden sonra yeteneğin verdiği hasar oranı  %12 ile %36 arasında arttırıldı.

“Divine Punishment” yeteneği kendi başına bir efekt olmaktan çıkıp, Exorcism yeteneğini desteklemesi için değiştirildi.

“Miracle Worker” yeteneği Holly Damage modu içerisindeki arttırılmış  etki süresi %20 oranından %10 oranına düşürüldü.

Holly Damage modunda “Devout Servant” yeteneğinin tekrar aktif olma süresi 2/4 saniyeden 3/6 saniyeye çıkarıldı. Yeteneği aktif etmek için gereken mana miktarı ise %35/50 oranından %50/70 oranına çıkarıldı.

“Holy Flame” yeteneğinin Holly Damage modundaki hasar oranı %6/10/ 18 den %5/10/15 oranına düşürüldü.

Oyun içerisinde pasif halde bulunan  “Frenzy” yeteneği aktif halde kullanılabilecek şekilde yenilendi. Frenzy yeteneği Holly Damage modu ile beraber kullanıldığında etki süresinin 8 saniye olmasının yanında mana seviyenizin %70’lik kısmını da sizden alıyor.

Mage: 

“Sage’s Intelligence” yeteneğinin karakterinizin dinçliği üzerine etki oranı %3 ile %9 oranında arttırıldı.

“Master of Intuition” yeteneği, mevcut yetenekleriniz içinden ustalık seviyesine ulaştıklarınızın hasar puanlarını %3 ile %9 oranında artış sağlayacak şekilde değiştirildi.

“Hardened in Flames” yeteneği dayanıklılık ve irade gibi karakteriniz için önem teşkil eden fraksiyonlara %4 ile %8 oranında ekstra katkıda bulunacak.

“Adherent’s Determination” yeteneği karakterinizin savaş alanında verdiği hasar puanını %3 ile %9 oranında artıracak şekilde düzenlendi.

“Stoic Soul”  yeteneği düşmanınızı belirli bir süre pasif  hale getirme şansınızı %5 ile %15 arasında yükselterek geliştirildi.

“Blazing Speed” yeteneği saldırı hızınızı güncellemeden önce %4 oranında arttırırken güncelleme sonrasında %8 oranında arttıracak şekilde yükseltildi.

Summoner:

“Ghostly Cover” yeteneğinin kısayol ikonu değiştirildi.

“Poisoned Blood” yeteneği artık %4 ile %12  oranlarında kritik hasar verebilecek.

“Last Rites” yeteneğinin karakterinizin statü puanlarıyla oynama sorunu değiştirildi. ( Kalıcı olarak değil ama belirli bir süre boyunca karakterin statü puanları düşüşe veya artışa geçebiliyordu. )

“Endless Blood” yeteneğinin hasar puanı %3 ile %9 oranında arttırıldı.

Scout:

Scout sınıfının savaş alanında gizlenmek için kullandığı “Smoke Cloud” yeteneği Warrior sınıfının Battle Frenzy yeteneği karşısında işe yaramayacak şekilde yeniden yazıldı.

“Piercing Blows” yeteneğinin verdiği kritik hasar %3 ile %9 oranından %9 ile %15 oranına yükseltildi.

“Uncanny Accuracy” yeteneğinin ustalık kazandığınız yetenekleriniz üzerindeki etkisi %3 ile % 9 oranında arttırıldı.

“Quickened Reflexes” yeteneği artık savunma ve savuşturma gibi fraksiyonlara katkıda bulunmayacak.

“Somersault”, “Speed of the Damned” ve “Supernatural Speed” yeteneklerinin verdikleri hasar %33 ile %99 oranları arasında arttırıldı.

“Killer Instinct” yeteneği aldığınız kritik hasar puanlarının %5 ile %15 lik bir kısmını absorbe edebilecek.

“Cruelty”  yeteneği karakterinizin saldırı hızını %4 ile %8 oranında arttıracak.

“Fencing Master”  yeteneği karakterinizin aldığı hasar puanlarının %5 ile %20 lik bir kısmını etkisiz hale getirecek.

“Master of Survival” yeteneği karakterinizin saldırılar karşısındaki direncini %5 ile %10 arasında arttıracak.

Warden:

“Enhanced Reflexes” yeteneği karakterinizin ve evcil hayvanının maruz kaldığı saldıralar karşısında savuşturma şansını %5 ile %10 arasında arttıracak.

“Heightened Senses” yeteneği karakterinizin sahip olduğu zırhın dayanıklılığını %5 ile %10 arasında arttıracak.

“Primal Inspiration” yeteneği karakterinizin daha isabetli ve etkili saldırılar gerçekleştirme şansını %5 ile %10 arasında arttıracak.

“Force of Nature”  yeteneği karakterinizin sahip olduğu dayanıklılığı %4 ile %8 arasında arttıracak.

“Feral Instincts” yeteneği karakterinizin ve evcil hayvanının aldığı hasarı %5 ile %10 arasında savuşturacak.

“Predatory Urge” yeteneği karakterinizin saldırı hızını %4 ile %12 oranlarında arttıracak.

“Bestial Synergy” yeteneği karakterinizin kritik hasar verme şansını %4 oranında arttıracak.

Paladin:

“Divine Purpose” yeteneği karakterinizin savaş alanında verdiği hasarı %3 ile %9 oranında arttıracak.

“Monk’s Reflexes” yeteneği karakterinizin dayanıklılığını %5 ile %15 oranında arttıracak.

“Purifier” yeteneği karakterinizin kritik hasat verme şansını %4 ile %8 oranında arttıracak.

“Righteous Rage” yeteneği karakterinizin saldırı hızını %7 ile %21 oranında arttıracak.

“Zealot’s Fury”  yeteneği karakterinizin daha isabetli ve etkili saldırılar geliştirme şansını %3 ile %9 oranında arttıracak.

“Anathema” and “Interdiction” yeteneğinden alınan hasar ilk 3 saniye boyunca yansıtılmayacak.

Warrior:

“Slaughter” yeteneği karakterinizin kritik hasar verme şansını %5 ile %10 oranında arttıracak.

“Ruthlessness” yeteneği karakterinizin saldırı hızını %4 ile %8 oranında arttıracak.

“Lucky” yeteneği “Slaughter” yeteneğiyle birlikte kullanılabilip kritik hasar verme şansınızı %5 ile %15 oranında arttırabilecek.

“Agile Maneuvers” yeteneği  karakterinizin savaş alanında rakibini belirli bir süre pasif hale getirme şansını %5 ile %15 oranında arttıracak.

“DareDevil” yeteneği karakterinizin savaş alanında daha isabetli ve etkili saldırılar geliştirme şansını %3 ile %9 oranında arttıracak.

“Rampaging Menace” yeteneği karakterinizin dayanıklılığını %3 ile %9 oranında arttıracak.

Bard:

“Sharp Chord” yeteneği artık kritik hasar verme şansını arttırmayacak bununla birlikte  “Dissonance” ve “Disharmony” yeteneklerinin verdiği  hasarı %10  ile 20% oranında arttıracak.

“Trickster” yeteneği karakterinizin düşmanını pasif hale getirdiği Bard sınıfına özel bir yetenektir, yeni güncellemeyle Trickster yeteneğinin etki süresi 5 ile 10 saniye arasında arttırılmıştır.

5.0 yamasının karakter sınıflarını ilgilendiren kısmı yukarıdaki gibidir. Yetenek isimleri Türkçe’ye çevrildiği an anlamını kaybettikleri  için yeteneklerin orijinal isimlerini kullandım. Sırada haritalar üzerinde yapılan iyileştirmeler var.

ZIT Headquarters: Harita üzerindeki “Lay into it!” görevinde elde edilen Sarcophagus’un görev sonunda envanterden kalkmama sorunu çözüldü.

Dragon Ring: Harita üzerinde bulunan yaratıklar, karakterinize her 8 saniyede %70’lik hasar vermeleriyle birlikte her 5 saniyede bir karakterinizin hareket hızının %40’ını çalacaklar.

Gipat: “Scenario of the Future” görevinde fazladan bilgi elde etme şansı arttırıldı. Harita üzerinde ışınlanma süreniz 4 dakikadan 2 dakikaya çekildi. “Isle of Intrusion” ve “Reproduce and Breed” görevlerindeki hatalar düzeltildi.

Kirah:  “The Race” görevinde yanınıza istediğiniz birini ışınlamanız kaldırıldı. İstediğiniz kişi görevin en başından sonuna kadar sizinle birlikte gelmek zorunda.

Asee – Teph: “A Gift from the Dead” görevi 23. seviye oyuncular için kullanılabilir halde olacak.

Wild Shore: Harita üzerinde patron yaratıklardan 2 katı eşya elde edebileceksiniz.

Allods Team’in sizler için yayınladığı Heart of World tanıtım videosu, iyi seyirler.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir